Städdag

Hejsan svejsan!
 
Har städat i stallet idag och jag har damm fulla näsan typ..
Å självklart så börjar jag bli sjuk också, svullen hals och hosta! Vi som har hästar att ta hand om får inte vara sjuk!
Vem ska rida min häst liksom?
 
Vi städade caféterian, foderrummet, sadelkammaren och uppe på höloftet. På höloftet hittade vi massor med grejer som alla hade lämnat. Alla ska få ett skåp på höloftet och jag har ju ett men det har inga hyllor och det bara knölar ihop sig.. Så vi ska ta dit en garderob bara garaget blir urplockat. 
Ska även ha bloppis ju men jag har ett ländtäcke som jag inte vet vart det är. Så jag måste leta upp det innan jag kan lägga ut. 
Funderar på att sälja mitt röda schabrak och köpa ett nytt men jag vet inte :/
 
Idag fick Fluffy stå i alla fall men imorrn så har jag utsläpp och så ska jag rida i paddocken tror jag ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0