Ridpass & fotografering

Tjena allihopa!
 
Mår lite bättre idag faktiskt, säkert bara för att vi köpte mer halstabletter.. 
Men jag fick knappt nån sömn inatt så gissa om jag var trött imorse när vi skulle åka och släppa ut hästar!
 
Hästarna hade redan fått mat, det var tävling i Hudik idag så det var väldigt många som var med på den. Emma var ju där redan efter 6 så..
Det var inte så många att ta ut så mamma hjälpte till nere i lektionsstallet också.
 
Haft en riktigt lyx vecka och sluppit mocka i flera dagar :D
Mamma har varit med väldigt mycket denhär veckan så nu ska hon slippa ett tag xD
Fluffy låg ner när jag skulle göra i ordning honom men han klev upp när jag kom in i boxen. 
Jag tvättade Fluffy innan jag började göra i ordning honom. 
Han var ganska ren men jag är så himla seg.. xD
 
Red med martingall för första gången på Fluffy och han brydde sig inte och jag tyckte faktiskt att han blev lite lugnare med den ;)
Ibland kan han kasta med huvudet, när vi gör skänkelvikningar och annat. Der är väl jobbigt för honom antar jag.
 
Men idag så jobbade jag inte så mycket med skänkelvikningar och sånt utan mest med galoppen faktiskt.
Mamma fotade också, första gången för henne så man ska inte ha så höga krav!
Får jag inte tag på en fotograf när jag ska ha en fotografering i framtiden så blir det nog hon som får göra det xD
Tänkte ha en fotografering snart men jag ska köpa en knall-rosa klänning först ;D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0