Pay N' Jump imorrn

Tjeeeena! :)
 
Har äntligen satt mig (på golvet) ner, jag har ridkläder och får inte sitta i soffan då!
Ska snart gå och duscha tänkte bara uppdatera lite först ;)
 
Idag har jag bara haft en slö dag typ. Först så kollade jag på startlistan till imorrn och det var många från Ringnäs :)
Det är i alla fall över 50 starter. 
Ska åka till stallet lite före 10 imorrn och fixa allt till Fluffy innan vi åker. Vågar inte släppa ut honom heller för att då kommer han bara rulla sig och bli skitig. Å så har dom typ ingen mat kvar så han kommer gå längst ner i hagen och bli lerigaste i hela världen xD
Men han kommer nog hinna gå ut när vi kommer tillbaka ;)
 
Idag så red jag bara igenom honom och skippade träningen. Kände att det var bäst så om jag vill ha bra resultat imorrn ;)
Man behöver ju inte va med på varenda träning.. Tränade ändå för Birgitta i måndags så.
Han var inte lika smutsig som igår men idag var han mycket mer dammig. 
 
Min sadel har inte blivit smörjd på ett tag så jag kände att jag inte ville åka någonstans när den såg så förjävlig ut så jag tog hem sadeln och tränset och smörjde det. 
Mamma fixade svansen lite snabbt på honom också så den blev lite finare i alla fall.
Ska hoppa 60 och 70cm imorrn :)
Första gången i lokal höjd så det ska bli kul, klarar vi det så borde vi klara att vara med på lokala tävlingar i framtiden. Men det blir nog inte förns nästa år då han ska slutmätas och fått lite mer hull och desstom kanske lite bättre på att hoppa xD
Jag menar titthinder bryr han sig inte om och när jag hoppar högre går det faktiskt bättre och han lyfter bättre på benen. Så jag uppdaterar nog innan vi åker imorrn ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0