Mina planer för dagen

God morgon, typ!
 
Har kollat på film hela morgonen och blogg.se appen funkar inte så jag har inte kunnat skriva något :(
Igår skulle jag också skriva ett litet inlägg när vi var påväg till Rengsjö men appen bara stänger ner!
 
Aja, idag så ska jag som vanligt till stallet. Ska bara ut och skritta och möjligen trava lite. 
Tänkte rida längs med vägen och runt alla åkrar. 
Antar att Fluffy kan vara ganska trött och stel sen igår så jag ska stretcha och massera honom idag också. 
Då blir han fräsch till morrondagens dressyrpass :)
Ska kanske ta med mig kameran bara för kul men vädret är inte på min sida idag. Det kommer nog börja regna under dagen men det stoppar mig inte från att rida ut! :D
 
Rider ut själv för att Fluffy är lugnast då, annars vill han bara tävla med de andra hästarna..
 
Men först så ska jag följa med mamma, pappa och brorsan till stan. Bara för kul :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0