Dressyrpass

Hej igen!
 
Kom inte på nån bättre rubrik..
Har i alla fall varit ganska nere och ledsen hela dagen!
Vet inte varför men har fått en klump i halsen flera gånger under dagen. 
 
Emma skulle bort idag så jag red ensam eller det var ju folk i ridhuset ;)
Jag tog in Fluffy i precis rätt tid, några minuter efter så började det spöregna! 
Fluffy var inte direkt ren så det tog ett tag att borsta honom. 
 
Men tillslut så kom jag till ridhuset och jag la upp en bomm. Men den använde jag en gång bara, tänkte träna på att byta galopp men det var så för mycket i ridhuset. Både hästar och massor med hinder. 
Så jag ska nog göra det imorrn ;)
 
Försökte i alla fall rida dressyr men det var ganska svårt när jag var nere..
Men Fluffy gjorde bra ifrån sig och gjorde som jag ville utan att tjafsa :D
Red som Birgitta tipsade om och Fluffy började faktiskt att söka sig neråt men som sagt, eftersom jag var nere så hade jag inga positiva tankar vilket gjorde att det inte gick så jättebra idag. 
Men Fluffy gick ändå bra och han blev svettig :)
Och han var fin i galoppen och jobbade på bra!
 
Vi ska ju raka honom igen nu eftersom han har så himla mycket päls! 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer Olsson

Hur är det? :/

Svar: Inte så bra :(
Emilia Jansson

2013-05-12 @ 23:26:15
URL: http://pilots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0