Dålig bloggning - Jag vet

Förstår inte hur jag kan va så dålig på att blogga..
 
Aja, jag har faktiskt en ursäkt! 
Har varit kalas hela dagen här hemma, min brorsa fyller år!
Så jag har inte hunnit, egentligen har vi ju gäster nu också men jag gick ifrån ;)
 
Igår skrittade jag ut, det var ganska mysig och det kändes som om jag var ute och red i en evighet men jag red bara 40min xD
Det var skönt att komma bort från allt och alla :)
 
Idag hade jag utsläpp också. Tredje helgen i rad nu.. Men det var extra idag och förr förra helgen också. 
Eftersom vi skulle fira min brorsa idag så skippade jag ridningen. Men imorrn så ska jag rida i alla fall. Får se vad jag hittar på. 
Ska rida med Emma så vi får se ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0