Vila i frid ♥

I torsdags avlivades 2 av hästarna på Ringnäs.
En av dom var Eliases Taghe "Taghe"
Taghe var en jättefin C-ponny som jag lärde mig otroligt mycket av då han har varit lektionshäst. Men den duktige ryttarinnan Stina köpte honom för nått år sen. Sen blev han sjuk.. ♥
Han var den häst som jag ramlade av allra först (jag hade dålig balans och ramlade av). Han var även den häst som jag först fick i en jättefin form. Jag tog hand om honom när jag väntade på Fluffy. 
Han var verkligen en av de bästa C-ponnyerna och dessutom världens snällaste! ♥
 
Visad 47 ggr
Dethär är en väldigt gammal bild på honom ♥
Den andra var Shamés "Shammi"

Han var runt 29 år gammal så han var lite för gammal. Han var en snäll och go liten storhäst. 
 
Shammi står i bakrunden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0