Tävling på SHK

Hejsan! :)
 
Är helt slut nu efter en hel dag borta! Först åkte jag på tävling ju.
Vid 8.15 åkte jag med Hanna till SHK/SORF. Hon åkte vidare till stallet men dom släppte av mig så jag hann titta på L:D n.
Emma och Celinne skulle ju va med så jag ville kolla på dom :)
 
När jag kom dit så var inte dom där men jag var med Cia en stund då. När hennes syster hade hoppat så gick hon för att hon skulle hoppa en klass på samma ponny, Snobben. Han är såååååå sööööööööööööt! Han ser ut som en liten fjording xD
Då satt jag där tills L:D klassen var slut. Emma kom felfritt och det gick hyfsat bra för Celinne också :)
 
Sen gick jag för att leta reda på Emma & Celinne. 
Hittade Celinne på engång så vi gick till Emma.
Å sen har väl vi gått runt, ätit lunch och kollade på tävlingen. Måste säga att det var ganska många som fick stopp idag, eller så är det bara jag som inte är på tävling så ofta xD
 
Emma skulle hoppa lag sen.
Till en början gick det faktiskt bra men nån spark och sånt blev det. Sen gick det väldigt bra ända tills efter näst sista hindret. Då bockade Lady eller nått och Emma tappade balansen. Dom kom för nära på hindret.
Och det såg ut som Emma hamnade under Lady och typ satt fast. Så hon ramlade av och Lady klev på henne. 
Det som gick så bra!!! 
Tycker så synd om Emma, på hennes födelsedag och allt!
 
I alla fall så gick det inte så bra för våra 2 lag. 
Jag åkte till stallet sen med Emmas pappa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0