Stallmöte & uteritt

Skriver lite kort om gårdagen!
 
Först red jag ut en halvtimme med Jennifer och Tracy. Vi red mot Tyby och sen in på en skogsväg som de felsta brukar rida när det är sommar. 
Förljer man hela vägen kommer man till en ganska lång grusväg med backar och sen en kortare väg utan backar. 
Så där är det skitbra att köra intervaller ;)
 
Vi red så långt det gick och travade lite. Fluffy ville nog galoppera men vi får vänta lite så underlaget blir bättre!
 
Sen vid 18 gick jag på stalömöte. Vi pratade om mycket. Vi ska ha många städdagar nu och så ska vi fixa duschspilta :D
Den kommer jag nog använda mycket och duscha min skitiga häst xD Ni skaa se hur han ser ut på sommarn! 
Ni kan ju tänka er hovskägget!
Vi ska också sträcka hagarna och lite sånt nu i april ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0