Skritt & trav

Efter skolan åkte jag hem och hämtade ridkläder sen åkte jag till stallet.
Emma var redan där när jag kom och hade fixat typ allt åt Lady.
Så hon kollade på mig när jag mockade xD
 
Sen åt vi lite innan jag började med intaget. Det gick ganska fort och sen skyndade jag mig att borsta och göra i ordning Fluffy. 
Det har snöat hela dagen så jag är glad att Fluffy hade vintertäcke med hals på sig!
Annars hade han nog inte vart så vacker idag xD
 
Klockan vart ganska mycket och jag hade inte så mycket tid på mig så  jag red bara i 20min men det räckte, jag har ju ändå träning imorrn och jag hade ju inte tänkt rida idag.
Jobbade mycket med ramen och ställningen. Han var inte direkt mjuk i sina rörelser vilket gjorde att jag knappt kunde sitta ner.
Men han var ändå ganska duktig och jag är nöjd :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0