Ridpassen torsdag & fredag

Hejsan!
 
Nu är jag äntligen tillbaka efter några dagar med dålig uppdatering!
Berättar anledningarna senare! :P
 
I alla fall så red jag både torsdag och fredag fast det varit ett jävligt lov!
I torsdags red jag bara igenom honom och han var ganska pigg eftersom han stod på onsdagen, dessutom hade man trevligt sällskap i ridhuset av Emma och Rebecca :)
Rebecca tyckte i alla fall att jag skulle börja tävla och hon skulle ta dit sin transport snart så vi kunde lastträna honom! Han har ju bara åkt lastbil vad jag vet. Dom körde ju hit honom i en stoooor lastbil och här i Sverige har han bara åkt Jessicas lastbil.
 
Igår körde jag ett lite hårdare pass med inte så mycket spring utan mer jobb. 
Jobbade med en av hans svaga sida, steglängden. På scehmat stod också bommar men jag orkade inte lägga ut några då jag inte är säker på avstånden. Men kanske jag lägger ut nån imorrn så han får träna mer på galoppombyten! ;D
I början av passet var han duktig och även i mitten också men på slutet blev han själv i ridhuset så då började han fjanta sig och ville bara springa!
Så det var lite svårt att jobba men han sänkte huvudet en bra bit igår! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer Olsson

Haha vad gulligt han ligger xP

2013-03-09 @ 21:07:42
URL: http://pilots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0