Planer för idag!

Det har vart dålig uppdatering här på sistone men jag har ju varit sjuk och så!
Men i torsdags red jag ett pass på Fluffen med Emma och Emilia. Roligt hade vi och jag fick straff för det verkar det som. Igår höll magen på att döda mig typ men det blev bättre under dagen :)
 
Idag är det tänkt att jag och Jennifer ska rida ut! :D
Bara hon kommer i tid eftersom jag har insläpp!
Fluffy kommer att vara skitpigg säkert eftersom han stod igår och han har inte ridits så särskilt hårt på hela veckan..
Vi ska också ta en del bilder idag är det tänkt och Jennifer ska visa mig lite hur man tar bra bilder med objektivet, hon har ju nästan ett likadant tror jag ;)
 
En bild hon har tagit ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer Olsson

Vi kan kanske fota imorgon/idag istället :))

2013-03-17 @ 00:47:27
URL: http://pilots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0