Påskäggshoppning imorrn!

Åh! Imorrn är det påskäggshoppning och jag kommer typ dö eftersom att jag fick en jävlans blåsa idag! Den är inte direkt liten och den gör skitont!
 
I alla fall ska jag ju va med på påskäggshoppningen imorrn! Taggad! :D
Ska hoppa 60cm, vi har ju itne kommit upp i nå höjder än.
På min gamla foderhäst hoppade jag bara 50cm på klubbtävling och förra klubbtävlingen, eller det var KM (klubbmästerskap) så skulle jag hoppa 60cm men Fluffy smet åt sidan hela tiden men det var ju faktiskt första gången med magplatta någonsin antar jag för honom så.
 
Men imorrn så gäller det! Jag hoppade ju faktiskt 80cm på träningen i onsdags och det viktigaste är inte att komma felfritt utan att komma runt!
Tror inte att det kommer bli några som helst problem bara att framhoppnings volten är så liten så jag hinenr aldrig värma upp riktigt innan jag startar :/
 
Outfiten imorrn!
Här är min underbara brännblåsa!

Kommentarer
Postat av: Jennifer Olsson

Aj :c

Lycka till imorgon! (=

2013-03-29 @ 23:08:02
URL: http://pilots.blogg.se
Postat av: Angelica Wijk

Jätte bra blogg måste jag säga! :)

Svar: Tack, kul att höra! :)
Emilia Jansson

2013-03-30 @ 22:29:10
URL: http://dreemss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0