På äventyr med Jennifer & Tracy

Idag tyxkte jag att Fluffy förtjänade en liten rolig tur efter hans goda insatser igår!
Så jag och Jennifer bestämmde oss för det. Vi rider ut med varann varje söndag nu för tiden xD
 
Men jag fick vänta ganska länge på henne så ett tag undrade jag om jag skulle beje mig ut själv. Jag hämtade Fluffy och då kom hon ;)
Vi skulle fixa hästarna ganska fort och rida men då hade dom redan gett Fluffy mat så då var det ju kört. Vi väntade ett tag och sen fixade vi ordning hästarna.
Fixade Fluffys man tills morgondagens träning för Patric Gullberg :D
Det var träningar för honom för nån vecka sen men jag hade tränat 3 dagar i rad så jag tyckte inte att det var nån idé.
Tror att det kommer bli fasta tider för honom sen men jag tror nog inte att vi ska lägga mer än 6000kr på träningar så..
 
I alla fall så kom vi tillslut ut på lite äventyr! :D
Vi red mot vänster från stallet och red in på en väg som traktor vägen, tror jag i alla fall!
Den var ju uppplogad nu!
Där kommer jag ihåg att vi red i sommras med Frida och även en gång med Jennifer. Det är en väg som traktorerna brukar åka på åkrarna. 
Så vi red så långt vi kom men sen blev underlaget ganska dåligt och vi vågade inte rida nå längre. Snön var ju kvar och vi ville ju inte att hästarna skulle "sjunka".
Vi vände och red tillbaka och sen red vi in på en annan väg men där kom vi bara till ett skoter spår så vi vände. På vägen tillbaka så träffade vi på 3 hästar i en hage som ville springa över oss xD
Dom försökte sparka sig ut! xD
 
Vi red i alla fall 40min och pratade mycket!
Fluffy var ganska dryg när vi red, han ville typ galoppera fast vi bara skrittade och han ville inte direkt lyssna.
En sak som var väldigt roligt så vi höll på att ramla av var våra hästars skugga! xD
Dom såg så jävla härliga ut!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer Olsson

HAHA finaste skuggorna någonsin, ser verkligen ut som någon tryckt ihop hästarna för att sedan ta tag i benen och dra xP

2013-04-01 @ 01:13:37
URL: http://pilots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0