Inte skrivit nått på 2 dagar!!!??

Jag har inte bloggat på 2 dagar?!
Hur kan det va möjligt?!
 
Aja, i torsdags vet jag inte vad som hände men jag tog mig inte tid till att blogga helt enkelt!
Tiden bara flög iväg! Vi åkte i alla fall skridskor på idrotten och det var ett år sen sist jag gjorde det!
Jag är inte världs bäst på det men jag kan åka! Det började regna från ingenstans och t.o.m åska! :O
Sen så åkte jag hem och gjorde ingenting typ, vid 15 åkte jag och mamma till stallet och hon fixade allt åt Fluffy medans jag red.
Jag tränade lite på det Birgitta lärde oss, att gå i "ordning".
Först gick det inte alls bra! Mamma fick hjälpa oss lite på traven men på slutet av passet gick det nästan lika bra som i måndags!
Å såklart tränade jag lite högergalopp och han tog det några gånger! ;)
 
Förra året när jag precis hade börjat rida Fluffy så tränade jag inte på onsdagar och då red jag innan. Så då red jag samtidigt som Git. 
Så hon vet ju hur han var från början. Så hon sa i torsdags att han hade blivit mycket finare och att jag hade gjort ett bra jobb med honom :D
Man blir så glad när han hör sånt! :D
 
Igår åkte vi också skridskor på idrotten å så sov vi på skolan! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0