Alborgen med bästa ridklubben

Hejsan! :D
 
Idag har jag haft väldigt kul!
Jag gick upp före 7 och åkte och hämtade Isabell, Melina & Emilia. Sen åkte vi till stallet och jag fixade så mycket jag hann. 
Bussen kom lite före 8.45. Det var inte speciellt långt till Alborgen, 1h bort bara.
Under resan så fick vi dra en lapp och då stod det en siffra. Det var 3-4 som hade samma siffra och dom var man i samma lag som. Så jag var med en tjej som heter Malin och en kille som heter Lukas. 
 
När vi kom dit var det en kille som berättade vad det var man skulle göra och hur det gick till.
Man går ju in i massor med rum och ska klara banor. Skillnaden med Alborgen och Boda Borg är att på Alborgen ska man samla poäng, på Boda Borg ska man samla stämplar!
Ska jag vara ärlig så tyckte jag att det var bättre banor i Boda Borg, visst de var svårare men dom var roligare på Boda Borg.
Mitt lag kom sist men vi hade ett bra sammarbete!
Sen åkte vi till Valbo köpcentrum, vi hade en timme på oss och på hela den timmen var jag på Hööks med Jennifer, Celinne och Emma xD
I ett annat inlägg får ni se vad jag köpte! ;)
 
Dagen har varit väldigt rolig och jag skulle verkligen vilja göra nått sånt här liknande igen! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0