Vanlig torsdag

Hejsan svejsan! :)
 
Idag började jag kvart i 8, som alltid då!
Kommer att börja kvart i 8 varje torsdag i hela sjuan!
Eftersom Vågbro inte byter schema...
Iaf så började vi med att byta platser. Vi fick bestämma själv men vi fick inte sitta med en "bästa kompis". Så nu sitter jag med Moa :)
Sen hade vi svenska och vi skulle kolla på en film men det gick inte så vi pratade mest om ordklasserna. Och eftersom Moa gick på en annan skola förut och hade haft ett stort prov på alla ordklasser så kunde hon alla xD
Iaf så läste vi lite innan lektionen avr slut och min bok är bra :D
Äntligen tog jag en bra bok, brukar alltid lyckas ta dom som är tråkiga!
Men denhär var det fart i, haha xD
Sen hadde vi Mentorstid och då läste jag lite till innan lunchen. 
Det var den mat som jag hatar! Kan verkligen inte äta! Såg inte att det fanns rester heller så jag åt några gurkskivor och lite morötter...
Så jag var så hungrig hela dan!
Sen hade vi SO och då kunde jag inte koncentrera mig direkt eftersom jag inte hade ätit men aja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0