Uteritt med Emma

Tjena! :)
 
Nu har jag äntligen fixat en egen bildlista :P
Har alltid velat haft det men jag vill inte ta andras :/
Åkte till stallet efter 12 och träffade Emma på parkeringen. Vi bestämmde att vi skulle börja med att äta. Jag hade bara pannkaka xD
Vi träffade Isabell som satt och åt när vi kom. Lycko henne som ska åka till Egypten en vecka, men hon missar Maja-träningen istället då!
Maja eller Marianne Heed kommer till Ringnäs ibland och har 2 dagarsträningar som man lär sig mycket av att bara kolla. Hon är en hopptränare som verkar asbra och jag hoppas att jag också ska träna för henne så småningom! Bara Fluffy tränar upp sig lite mer först :P
Även Linda Heed har ju varit på Ringnäs och haft träningar ;)
Iaf så började vi fixa åt hästarna efteråt. Sen tog vi in dom och började borsta.
Fluffy har varit duktig hela dagen och inte gjort några dumheter alls! ♥
Vi travade lite och sådär. Emma ska ju vara med på Maja imorron så hon skulle inte rida så mycket denhär veckan. Såklart pratade vi massor också ;)
Sen fixade jag med Fluffy och gjorde allt klart innan jag kunde åka hem! ;)
 
Gladaste hästen som finns! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba ;)

Du och jag kan ju rida ut imorgon ;) Om du vill asså? :)

2013-01-04 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0