Styrketräning på högnivå!

Hejsan! :)
 
Hehe, var i stallet lite för länge idag så det blev lite sent...
Men klockan är ju bara 22.30 så det är lungt ;)
Iaf började jag 7.45 imorse. Åkte med Mina & Matilda som vanligt.
Första lektionen var svenska. Då skulle vi bara kolla igenom läsförståelsen och sen skulle vi ner till biblioteket och låna en bok. Tror att man skulle göra en recension om den sen, 
Elin kunde inte hitta en bok så vi var nere på biblan väldigt länge xD
Men jag hittade en bok som vekrar bra iaf ;)
Efter svenskaan hade vi idrott. Jag trodde vi skulle tat lungt idag men nej, hade helt fel! Vi körde hård träning!
Vi skulle köra cirkelträning.
Började med en uppvärming där man var i 2 lag och man skulle ta upp och ner konor.
Mitt lag vann de båda 2 gångerna vi körde :P
Sen började vi med cirkelträningen! Vi skulle jobba med musklerna idag. Det var ju massa olika stationer. Och man fick välja en bokstav. A-M och det stod en siffra vid varje bokstav. Så valde man A på t.ex en station så kanske man skulle göra det 3 gånger, valde man M så fick man kanske göra det 25 gånger. Så man var en soffpotatis om man valde A och man var elitstjärna om man valde M.
Men man skulle göra allt ifrån armhävningar till att hoppa på ett ben.
Så ja...
Sen hade vi NO och jag trodde vi skulle labba men vi fick göra nått annat istället. VI satt alla tjejer och 2 grupper med killar och försökte komma på saker som vi tjejer inte trodde att killarna visste vad det var. T.ex vad en brosch är. Det burkar ju tjejer ha, eller tanter xD
Men iaf så skulle vi göra det fast killarna tvärt om. Så nästa gång ska vi nog få säga dom sakerna vi kom på ;)
Sen ahde vi lunch och sen engelska. På engelskan jobbade vi bara i boken och sen ahde vi matte och då gick vi bara igenom tills provet på onsdag :(
 
Den här boken skulle man väl läsa? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0