Stallet snart!

Hejsan! :)
 
Haha, kollat på Andra Avenyn hela dagen igår och hela morgonen idag! xD
Kollade på det med en gammal kompis när jag var runt 11 år och nu måste man ju kolla på dom igen!
Tror att avsnitten sluta visas på TV:n och så dum som man var då så visste jag ju inte att jag kunde kolla på datorn. Dessutom hade vi en dålig stationär dator...
I alla fall så var det kul att kolla på dom igen, det var massor med personer som jag inte nes kom ihäg att dom var med.... xD
 
Snart ska jag dra mig till stallet och ikväll kanske jag ska till Ebba. Det beror på om hon fortfarande vill eftersom jag har varit sjuk och så. Nu är jag bara snuvig och har lite hosta.
Men jag ska droga halstabletter ;D
 
Får se om jag får rida själv idag eller inte. Ebba hade ju redan åkt till stallet och Emma skulle inte rida...
Men aja, nyttigt att rida själv också. Jag är mycket mer koncenterad då men Fluffy blir lite orolig, eller han springer typ bara och är svår att få stopp på om man är själv i ridhuset.
 
Imorrn är det grönt kort! :D Å jag tänker nog longera Fluffy för det går fortast! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0