Stallet idag

Ja, idag har jag väl varit i stallet. Fixat allt åt Fluffy och så red jag idag också. Eftersom jag ska rida ut både imorrn och på lördag så var jag tvungen att rida honom idag. Det är Maja träning i ridhuset hela helgen så då får jag rida ut. Men mamma skulle ta bilder med min system kamera så det blir bra iaf ;) Idag var Fluffy mycket lugnare än var han har varit på länge! Han lyssnade jättebra när jag gjorde halt och tempoväxligar i alla gångarter :) Men nån högergalopp ville han inte. Tur att Birgitta träningarna börjar den 14:onde igen för nu ska det bli ordning på den här pållen! Han var lite svår att ställa idag också men jag red inte så länge och dessutom gick det bra igår när jag red! Man kan ju inte vara på topp alla dagar ;) Ha det bra så länge! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0