Sibylla!

Hej hej! :)
 
Började kvart i 8 som vanligt idag och vi hade trök slöjd.
Visst, de tär bättre än att sitta i ett klassrum men det är så sjukt tråkigt! Man sitter liksom vid sin bänk och syr...
Typ så...
Gjorde i alla fall mycket idag och nästa gång får jag nog sy ihop väskan ;)
Jag vet inte hur många timmar jag har hållt på med den här! I typ 10h eller mer och jag gillar den inte ens haha xD
Sen hade vi matte och vi jobbade i böckerna. Nu är jag klar med veckans mål, så jag slipper ta hem!
På lunchen gick jag, Madde och Moa ner på stan. Jag och Moa åt på Sibylla. 
Köpte en Fun Box ;D
Sen kollade vi på ett par skor som Madde ville ha. Sen gick vi upp till skolan igen och vi hade tyska. 
På tyskan kollade vi på avsnitt 2 av filmen och sen skulle vi återberätta lite från filmen.
Sen hade vi sista lektionen, NO. Vi jobbade lite i häftet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0