Läraren förstör & spruta

Igår var det måndag :/
Inte min favoritdag precis..
Dagen började med svenska och vi kollade på nån film och sen läste vi i böckerna.
Sen hade vi idrott och läraren var sjuk så vi fick ha en vikarie. Vikarien är en av killarna i klassens brorsa. 
Vi spelade badminton bara, sen bytte vi om och gick till NO:n. Vi jobbade med skalor typ.
Vi har våran idrottslärare som engelska lärare och vi hade engelska efter lunch. Men hon var ju sjuk. Sen hade vi matte efter det och vi har ju samma lärare i matte som i NO. Så Maritha (No, Matte läraren) sa att vi kunde skippa både engelskan och matten! :D Så vi kunde ha slutat efter lunch men det var ju spanska sen också. Så 2 i klassen gick och frågade spanska läraren men tror ni dom fick hemläxa istället för lektionen? NEJ!
Hon förstörde min dag...
Så jag kunde kanppt jobba på matten eller engelskan...
Efter skolan väntade jag och Moa på att C skulle sluta så vi kunde ställa oss i kö till Gardasil sprutan.
Alla var asnervösa eftersom dom här sprutorna sved som fan...
Jag fick gå in nästan på engång och det sved inte mycket, iaf inte så mycket som den andra sprutan. Den tyckte jag var värst!
 
Såna här töntiga filmer kollade vi på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0