Kort skoldag

Hejsan!
 
Älskar torsdagar eftersom vi slutar tidigast då, haha xD
Men vi började kvart i 8 med tyska. Vi pratade lite om vad vi gjorde igår och lyssnade på en dålig låt om en resturang. Fast på tyska då såklart!
Sen hade vi svenska och vi hade typ test. Först skulle vi göra en läsförståelse bara för att Per skulle veta hur mycket vi kan. Sen skulle vi ta ett annat papper som handlade om vårat projekt. 
Efter svenskan hade vi mentorstid och vi hade först ett klassråd som höll på i mer än en halvtimme typ...
Kändes drygt att inte göra nått. Sen skulle vi skriva vilka ämnen vi vill ha på uppsamlingsdagen nästa onsdag.
Men man fick även gå en och en till ett grupprum och göra sån här läs test.
Sen hade vi lunch :D
Idag var det pannkaka men när vi kom var sylten slut och sen blev det stoooor kö eftersom alla vill ha sylt! 
Vi hade 50min lunch och sen hade vi sista lektionen, SO.
Vi pluggade lite på provet som vi ska ha på tisdag nästa vecka. Känner mig rätt säker på allt ;)
 
Sen gick jag med Emilia och Mina ner till bussen men vi missade den och gick in på ICA och kollade på Ben and Jerrys istället xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0