Insläpp & kort ridpass

Efter skolan åkte jag hem och bytte om och sen åkte jag med bussen till stallet.
Började med att mocka och fixa åt Fluffy när  jag kom till stallet.
Sen tog jag in shettisarna och började ta in Izadora och Fluffy. Sen kom Madde och hon tog in lite mer hästar.
Jag tog in Fluffy så han skulle hinna äta och smälta maten innan jag skulle rida.
Det gick ganska fort att in hästarna och fodra och sopa.
 
Sen började jag göra i ordning Fluffy. 
Efter ett tag kom jag till ridhuset. Det var bara Hanna där som red på den lilla volten. Men det var lektioner i resten av ridhuset.
Så jag satt väl upp och skrittade. Började ställa lite. Sen kom Emma.
När vi började trava blev det ganska trångt och svårt att jobba Fluffy riktigt.
Så det blev lite dåligt med jobb idag.
Fick inte igång Fluffy i galopp heller så jag hoppade av och tog ett spö.
Då blev det minsann fart i ponny-skrutten! ♥
Han ville rusa förvi Lady och tävla xD
Han fattade högergalopp idag! :D
2 gånger utan volt eller nått! :D
Duktig ponny! ♥
Sen travade och skrittade jag av.
Sen så gick jag till stallet och fixade med Fluffy.
Mamma och Cornelia var ju också med!
Sen köpte vi efterlängtade Donken ;D
Har inte ätit det på länge! 
 
Haha, snygg ponni? xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Friskey

Fin och stilren design:) Snyggt! Och väldigt söt häst :D

Svar: Tack så mycket! :D
Emilia Jansson

2013-01-16 @ 15:34:35
URL: http://friskey.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0