HELG!

Tjena allihopa! :)
 
Började kvart i 8 men jag visste inte vad jag hade! Jag trodde vi skulle ha SO men vi hade Engelska och då lyssnade vi på en sån där övning. Sen jobbade vi lite i boken innan vi slutade och vi hade SO.
Vi började jobba med nytt kapitel och Sven-Åke gick igenom vad vi skulle kunna till provet. 
Orkar inte ha prov det första man gör efter lovet -.-
Dessutom har vi prov i matte på onsdag också -.-
Aja, sen hade vi idrott. Jag trodde vi skulle typ spela fotboll eller nått sånt tråkigt med killarna men vi hade handboll, bara vi tjejer!
Först gjorde vi massa uppvärmningar innan vi spelade en match i kanske en kvart.
Första saken man skulle göra var att slå ner konor med hjälp av en handboll då såklart.
Mitt lag förlorade men vi var ändå bra!
Sen skulle vi passa bollar 2 och 2. Sen skulle vi vara 2 och 2 igen och göra situps, maglyft eller vad det heter och armhävningar.
Sen gjorde vi nått där man stod på vissa ställen och så skulle man passa bollen och springa.
Ja, och sen hade vi match innan vi gick och duschade ;)
Vi tog ganska lång tid på oss att gör aoss i ordning så det var bara en hakv timme kvar på lunchen.
Så vi gick och åt och sen hämtade vi grejer.
Sen hade vi NO och då pratade vi och jobbade lite grann bara :)
Sen hade vi matte med samma lärare och vi gick bara igenom idag igen!
Sista lektionen var bild och vi målade inte ens. Vi skrev en konstanalys om ni vet vad det är :P
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fin blogg du har! :)

Svar: Tack :)
Emilia Jansson

2013-01-11 @ 22:20:23
URL: http://twofriends.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0