Galen skritttur!

Hejsan! :)
 
Åkte till stallet vid 13 idag och började mocka. Emma kom upp då så vi pratade lite och så där medans jag fixade allt åt Fluffy. Nu i januari har jag 4, 5 spånbalar! Kommer nog inte använda upp alla!
Sen tog jag in Fluffy och idag behövde jag inte schasa bort Izadora! :D
Äntligen kan jag hämta min pålle! ;)
Dessutom verkar dom alla tre komma bra överens! :)
Fixade i ordning Fluffy, all utrustning skulle på! Sadel, träns, benskydd och reflexer!
Sen gick jag tilll ridhuset. Jag hoppade upp och sen red vi iväg.
Jag var tvungen att hoppa upp i ridhuset eftersom jag inte kommer upp utan nått att stå på xD
Och jag hatar när andra slänger upp mig...
Vi red efter vägen eftersom det är verkligen isgata överallt nu! Vi red mot Tyby men sen kom Tonic och Hanna travande så då började Lady tvär vända och ville tillbaka. Och hon börjar typ stegra hela tiden så vi hade inge val xD
Fluffy blev lite galen och galopperade efter Lady...
Vi skrittade lite åt andra hållet också innan vi red hem. 
Fixade lite snabbt med Fluffy och sen tog jag ut honom ett tag så han fick äta lite mer. Tig undan alla grejer, fyllde på vatten och ni vet, sånt man brukar göra.
Sen började vi med´insläppet när mina föräldar hade kommit. Det var inte många hästar att ta in!
Jag tog in 2...
Det var 7 hästar bara :)
 
Imorron ska jag rida i ridhuset. Vet inte vad jag ska göra :)
Ska nog träna på det som jag gjorde på Birgitta träningen ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: m

Fin blogg :)

2013-01-01 @ 21:03:59
URL: http://nattstad.se/marl3n3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0