FREDAG!

JA!  Äntligen FREDAG!
Iaf så började jag kvart i 8 imorse och såklart åkte jag ju buss till skolan :P
Började med engelska och vi hade läxförhör.
Jag hade kanske alla rätt men det var ett konstigt förhör. VÅran lärare hade ritat hennes familjeträd och vi skulle kolla på det och få frågor. Svaren var dom orden som vi skulle träna på men iaf. Vi fick inte träna på ett familjeträd? Först trodde jag att vi skulle göra ett eget familjeträd! 
Sen hade vi SO och då jobbade vi bara i böckerna. 
Vi fick sluta lite tidigare så vi gick till idrotten och bytte om så vi slapp stressa så mycket.
Idag hade vi Stationsträning och det var inte så jobbigt som jag trodde. Vi höll på kanppt 20min eftersom det tog så lång tid att plocka fram och bort alla saker!
Det var ju bra för man vill ju inte se ut som en tomat när man går och äter direkt...
Sen hade vi NO och vi gjorde dendär tävlingen om att vi tjejer ska komma på grejer som vi tror att killarna inte vet om tjejer. Dessutom fick vi veta vad för betyg vi fick på matte provet och jag var 1 poäng ifrån C :D
Så det var faktiskt bra eftersom jag int eär så himla bra på matte.
Sen så hade vi faktiskt matte och då började vi jobba med ett nytt kapitel. Och skala och sånt är jag skitdålig på så vi får väl se hur det går...
Sista lektionen var bild och vi hade ju godis med oss ;)
Jag kunde inte göra något förutom att måla min tavla med vit färg. Så nu har jag 2 lektioner på mig att skriva på den!
Aja, sen slutade vi och jag tog bussen till stallet ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0