Förlåt

Förlåt för att jag har bloggat väldigt dåligt men jag är sjuk så... Igår red Anna på Fluffy. I alla fall så gick jag i skolan även fast jag var sjuk igår. På morgonen var jag ganska pigg men sen på dagen fick feber också... När det var 10min till sista lektionen så försökte jag få tag på mamma och pappa men ingen av dom svarade. Så jag gick på den sista lektionen. Tror ni att jag blev dåligt sur när jag ser mammas mobil ligga på bordet när jag kommer hem? I alla fall s mår jag mycket bättre idag :)
Å igår hade jag min första stallfria dag! Fy fan, inge kul...


Kommentarer
Postat av: Marlene

Ha en bra helg :)

2013-01-25 @ 22:44:34
URL: http://nattstad.se/marl3n3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0