Eget projekt

Hej hej! :)
 
Har varit dålig uppdatering hela dagen, men ja ja. Ska försöka göra ett inlägg imorron när jag är i skolan men man hinner liksom inte och man tar sig inte tid. Iaf inte jag :/
Åkte buss till skolan och fan vad busschafören till stan var seeeeeg!
Han körde as sakta och han typ gasade i en sekund sen släppte han gasen och höll på så hela tiden!
Man hör när dom gasar i bussarna :/
I stället så körde busschaffören som åkte upp till skolan sa fort istället xD
Det var faktiskt kul, han gjorde en stoooooor sväng! :D
Första lektionen var SO och vi hade prov. Det gick faktiskt bra och jag är ganska säker på provet! ;)
Sen hade vi engelska, då jobbade vi bara.
Och sen hade vi lunch, iaf vi som inte har spanska.
Så vi gick och åt först och sen gick vi upp och hämtade grejer. Sen stod vi vid ett element länge eftersom skolan är så kall :/
På tyskan jobbade vi och gick igenom lite.
Men jag har varit trög hela dagen och har bara velat sova...
Men sen hade vi sista lektionen som var bild.
Vi skulle komma på en sak vi ville göra.
Först tänkte jag göra något med gips som dom andra tjejerna men jag ville göra nått annat. Så jag ska göra en sån där tavla med text på som jag skulle ha gjort förut men duken hade en blomma så jag hann inte. Så nu ska jag äntligen göra en :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0