Ebba och stallet

Idag var jag med Ebba och vi skulle skriva lite om Grönt kort var det tänkt iaf!
Imorrn fick man ta med sig godis till bilden så vi skulle på Barnens Hus och göra det men dom hade stängt... Så vi gick till Dollar och köpte lite.
Kommer inte äta upp allt även fast jag tog en liten burk!
Sen gick vi till Donken och jag köpte en Cheeseburgare och åt lunch kl 16 xD
Sen åkte vi hem till mig med bussen och började med grönt kort grejerna.
Blev det lite flum och sen gick Ebba hem vid 19.
Så vi åt och sen åkte jag och mamma till stallet. Mamma mockade och jag började att smörja. Tog bara läderbalsam på båda tränsen och sadeln. Eftersom jag inte hade mycket tid så blev det inte nå noga men jag ville inte komma med osmörjda saker på lördag, fyfan!
Sen borstade jag Fluffy och fixade lite mer i stallet.
Imorrn ska jag väl förhoppningsvis skritta ut med Emma och så ska jag trava och galoppera lite i ridhuset. Bara i kanske en kvart?
Sen nattade vi ponnystallet innan vi åkte hem :)
 
MOT DONKEN! :D
'
Bloggrape av Fluffy! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0