Bus och ledarskap med Fluffy

Hejsan! :)
 
Tagga inte skola imorrn! Jag ORKAR inte! Men det är bara att bita ihop antar jag!
Iaf så åkte jag till tandläkaren vid 13 och jag fick lacka 2 av mina tänder. Dessutom ska jag ta 4 flaskor med flourskölj! Med mint smak ;)
Bara för att jag ska stärka emaljen på dom 2 tänderna! 
Iaf så åkte jag med Emilia till stallet direkt efter. När vi kom dit började jag med att mocka och sen fixade jag allt annat. Ebba kom upp när jag mockade och hon fixade vatten åt mig :P
När jag var klar gick vi ner till lektionsstallet och hämtade in Ebbas foderhäst Julie. Jag skulle hjälpa henne att rycka manen så vi gjorde det. 
Sen började jag ta in hästar eftersom jag hade insläpp. Det var inte så många att ta in men vi fick vänta på den ena och den andra så. 
Efter insläppet så borstade vi hästarna och sådär. Mamma var ju i stallet med mig så hon hjälpte mig lite. 
Men sen satte jag på honom repgrimman och laddade fikan med morötter ;)
Sen började jag väl med det vanliga skritta och göra halter.
Eftersom det var 2 5-åringar i ridhuset kunde jag inte göra vad som helst men Fluffy hade inte sån lust att trava idag. Han har varit lite trött de senaste dagarna, funderar på att öka på lite havre eftersom han är så trött :/
Men jag tror inte mamma vill det...
 
 
Emilia & Betty
Emilia & Betty

Kommentarer
Postat av: Heej.

Gillar din blogg!
Super fin häst oxå!!:)

Svar: Kan bara hålla med :)
Emilia Jansson

2013-01-09 @ 20:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0