BILDLISTA - DAG 3

Dag 1: Min profil bild på Facebook
Dag 2: Min idol
Dag 3: Någon som gör mig glad
Dag 4: Min bakrund på datorn
Dag 5: En bild jag aldrig laddat upp
Dag 6: Mina bästa vänner
Dag 7: Mitt hus
Dag 8: Mina djur
Dag 9: En bild på mig när jag var liten
Dag 10: Min familj
Dag 11: Min profilbild på Instagram
Dag 12: Någon jag saknar
Dag 13: Dagens outfit
Dag 14: Min favorit sak hemma
Dag 15: En bild som gör mig glad
Dag 16: Min omslagsbild på Facebook
Dag 17: En bild från förra året
Dag 18: Första bilden du laddade upp på bloggen
Dag 19: Min framtid
Dag 20: Min favorit sak i stallet
Dag 21: Något jag saknar
Dag 22: Det bästa hästmärket (Alltså typ GG, JW o.s.v)
 
Finns rätt så många som gör mig glad men jag tar 3st :)
 
Klart att Fluffen gör mig glad.. ♥
Buddy ♥
Celinne Mårtensson, en av mina bästa vänner och gammal vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0