Äntligen film på tyskan!

Fick skjuts till skolan av mamma idag, mest för att jag skulle slippa stressa till nån buss och för att jag skulle få sova lite längre! ;)
Men mamma väkte ju mig såklart...
 
Men i alla fall så var första lektionen SO och vi började med ett nytt kaptel som är typ 30 sidor långt och dubbelt så många frågor säkert. Lektionen gick hyfsat fort och efter SO:n hade vi engelska. Läraren är fortfarande sjuk så vi fick han en vikarie. Bratb. som vi kallar honom xD
Eller vi säger ju det inte till honom...
Vi jobbade bara i böckerna och nu är jag och Moa klar med hela veckans arbete, kul!
Sen hade vi lunch och efter det tyska. ÄNTLIGEN FICK VI KOLLA PÅ FILM! Vi har tjatat över att vi vill kolls på film, så nu har hon tagit in mmycket filmer verkar det som! men man hade väl hoppats på typ Harry Potter med tyskt tal eller nått xD
Istället fick vi kolla på en från UR...
Sen hade vi bild och nu har jag fixat en text till min tavla och jag skulle fixa så det blev en text på så jag sen kunde fylla  med svart färg men jag gjorde världens störsat misstag så nu får vi väl se om jag måste måla ett till lager och sen göra om texten. Men jag har bara en lektion på mig :(
 
Random bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0