The grudge!

Skolan idag var väl helt okej, även fast vi gick till kl 16! :P
 
Började med NO och vi kollade på en film om bl.a Hitler xD
Vi fick sluta typ 20min tidigare!
 
Sen hade vi SO och vi fick ganska stor press på oss så alla i klassen jobbade på bra typ hela tiden.
Vi ska vara klara med ett kapitel på fredag och kapitlet är mer än 20 sidor och typ  30 frågor kanske. 
Dessutom finns det ganska många frågor som är dumma och helt onödiga!
Det sa t.o.m lärarna! xD
 
Aja, sen hade vi som har tyska och franska lunch och vi satt i matsalen aslänge!Till typ 11.20 och vi kom 10.45!
Sen hade vi ganska lång rast och jag och Moa kollad epå The Grudge!
Kommer ihåg när jag var typ 6år och kollade på den och sen dess har jag inte vågat kolla på den förns nu xD
Lika med The Ring den ahr jag inte vågat kolla på heller. Fast jag kollade på den typ förra året. 
Dom är faktiskt inte så läskiga om man tänker efter!
 
Sen hade vi tyska och vi kollad epå näst sista avsnittet på serien och ja vad ska man säga. Dom håll på att *host* *host* aa, tror ni fattar! xD
Sen hade vi matte och där kan jag väl inte säga nått intressant direkt.
Å som sista lektion hade vi hemkunskap och vi gjorde vanlig pasta sallad.
Nästa gång ska vi baka! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0