Skritttur i det fina vädret

Hejsan! :)
 
Idag åkte jag och Ebba till stallet kl 9.
För att vi trodde det var grönt kort men det var det inte :/
 
När vi kom till stallet gick vi ner till lektionsstallet och kollade till Julie som vart sjuk igår. Hon var iaf bättre idag :)
Jag gick upp och mockade efter ett tag och sen fixade jag allt.
Nu får Fluffy jäst och Proviva också så nu hoppas jag han blir bättre i magen! :)
 
När jag var klar med allt gick jag och hämtade Fluffy och sen tog jag ut honom och tvättade honom på bakbenen.
Han såg förjävlig ut idag...
Sen började jag borsta och sådär.
Det gick ganska fort och när jag skulle gå ner till Ebba så mötte jag Celinne och en skit svettig Pedro som hade tränat för Maja Heed.
Nästa gång kanske jag ska vara med också! :D
Det beror på när träningen är ;)
 
Iaf så hängde Celinne på oss men hon vände efter ett tag för att hennes mamma ville hem xD
Jag och Ebba fortsatte iaf till Tyby och där tog vi lite bilder ;)
Sen skrittade vi hem igen och jag red i typ 1h. Ebba fick gå xD
 
Väl tillbaka i stallet så fixade jag med Fluffy och sen tog jag ut honom igen. Sen gick vi upp och kollade på MAja träningen. Det var 2 grupper kvar när vi kom tror jag.
Vi åt och sen tog vi en liten runda med Julie igen.
Då tog jag med kameran så de blev lite bilder med den också ;)
 
Imorrn äre Birgitta träning igen! :)
 
Gullponnyn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0