Skräckfilm på rasterna

Hejsan! :)
 
Nu är det äntligen helg! Veckorna går jättefort och det känns som denhär precis har börjat!
Snart är det sportlov! :D
Snacka om det kommer bli mycket stall då? :D
 
Har bestämmt med Ebba att vi ska ta en dag där vi ska smörja precis allt! Precis allt!
 
Dagen började med engelska läxförhör. Hade faktiskt inte tränat något eftersom jag viste att jag kunde. Och jag kunde faktiskt! ;)
 
Sen hade vi svenska och vi jobbade med frågor och så lånade jag en ny bok av samma författare som den förra boken jag läste. Den heter "Syskonkärlek" xD
Läste lite i den innan det var dags för idrott.
Idag hade vi bolllekar och stafett.
Först körde vi killerboll sen nått annat inann vi började med stafetten.
Vi skulle först bara ha en ärtpåse på huvudet men sen mellan knäna. 
Sen fick vi springa till en rockring och rocka den som vanligt, runt huvudet, runt armen och sen hoppa hopprep.
Sen gjorde vi yttligare en sak. Det var som en evighets-stafett och vi skulle springa fram till en matta och så kanske vi skulle göra 5 armhävningar eller så skulle vi gå på 4 ben.
Å så höll vi på så ett tag och det var faktiskt ganska jobbigt att springa fram och tillbaka!
Sen hade vi lunch och det fanns pannkaka kvar! :D
 
Sen hade vi SO och vi började med Religon, dessutom hade vi vikarie.
Vi skulle jobba med lite frågor och sådär.
Sen hade vi sista lektionen, NO.
Även då hade vi vikarie. Jag, Alma och Moa fortsatte med att bygga en kub och ett rätblock. 
Men eftersom vi var så trötta så flummade vi lite och lekte med tejpen... xD
Elin, Madde och Alma hade kollat på en film som Elins mamma hade berättat om! Så vi fortsatte att kolla på den. Dom tyckte den var jätteläskig och vågade inte kolla men jag och Moa tyckte inte att den  var så himla läskig, men jag är så rädd för att bli rädd... xD
 
Å så var det ju nån som hade kul på toan...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0