Skolan idag

Hellu!
 
Idag började jag kvart i åtta.
Första lektionen var engelska och vi hade frågesport om USA.
Det var frågor som t.ex hur många stjärnor dom har på flaggan, största stad o.s.v.
 
Sen hade vi svenska och vi jobbade vidare på bokreflektionen och nu är jag klar ;)
Mitt i lektionen så var det några ungar som började skrika på våran vikarie (han verkar vara ganska populär, eller vad säger du Madde? xD) och han öppnade dörren och sa "Vi har prov här inne!", fast vi inte hade det! xD
Det var roligare än vad det låter!
 
Sen hade vi idrott och vi spelade fotboll idag också. Men idag var vi i andra lag och ingen avbytare.
Typiskt att dom tog bort avbytare när det bara var jag som inte hade bytt xD
Men jag fick springa mest i alla fall om man tänker så :P
 
Sen hade vi lunch och jag var ashungrig då jag skippade frukosten!
Sen hade vi SO och vi jobbade lite med religon och sen tvingade vi våran lärare låta oss träna inför provet så vi fick det! ;D
Å sen kom den långa NO lektionen. Idag skulle vi koppla el typ. Vi fick nån glödlampshållare, batteri och sladdar som vi skulle montera ihop så lampan började lysa.
Det var inte direkt svårt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0