Sista avsnittet

Hej hej!
 
Började kvart i 8 och jag var faktiskt inte så trött imorse!
Men vi hade slöjd och jag är klar med min väska nu! ;)
Kommer inte använda den så jag vill helst inte visa den heller xD
Eftersom man ska göra olika moment, t.ex sticka, brodera o.s.v så valde jag att brodera. Ska göra en nalle typ ;)
 
Sen hade vi matte och jag och Moa satt i glasrummet och jobbade.
Jag var jättehungrig på matten så man ville springa nertill matsalen! 
Men den hade inte öppnat än så vi fickvänta i typ 3min.
Fisken var faktiskt okej och inte alls så äcklig som den brukar vara! ;)
 
Sen gick jag, Madde och Moa ner på stan och åt ett wienerbröd och varm choklad.
Madde blev lite stressad så vi kom till skolan typ en halvtimme tidigare...
På tyskan tittade vi på det sista avsnittet på serien, fast det finns ju 23...
Men den sista som vi skulle kolla på här i skolan. Förstår itne varför vi skulle kolla på filmen 8 lektioner på rad! Varför inte bara dela upp det så hade vi kunde sett flera avsnitt, nu när det börjar bli lite spännande!
 
Sen hade vi musik och det gick ganska trögt fram och vi spelade inte så mycket.
 
 
Den här spelade vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0