Passet igår

Igår åkte jag med mamma till stallet vid 18 och vi bestämmde att jag skulle fixa och rida Fluffy och hon skulle mocka och fixa maten.
Fluffy hade självklart skitit ner sig värre än värst, så vi ska börja ge honom jäst och fil xD
 
När jag kom till ridhuset så hade dom ridlektion. Den som jag red i förut!
Dom hoppade så jag fick hålla mig ur vägen.
Kunde inte galoppera förns dom hade gått.
Jobbade lite med att ställa och göra lite volter. Så efter ett tag gick han fint, en liten stund iaf!
Tränade mest fattningar i galoppen och han var pigg och alert i galoppen.
Han fick även högergalopp så det kändes bra, men det blev inte så mycket jobb eftersom det var dåligt med plats i ridhuset.
Men han blev lite löddrig i munnen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0