Måndag igen

Hej hej! :)
 
Kollar på TopModel Sverige nu ;D
 
Känns skönt att veckan börjar med sovmorgon xD
I alla fall började dagen med NO och vi fortsatte på våra cylindrar, kubar och rätblock.
Vi skulle räkna ut area och massa annat. För en gång skull var jag med på vad vi skulle göra ;)
Brukar ha svårt att fatta ibland xD
 
Sen hade vi svenska och läraren var sjuk så vi hade Barbro som jobbar i arbetslag A.
På svenskan började vi skriva en bokreflektion.
Jag har redan skrivit en hel sida och jag har gjort 4 punkter av typ 13! 
 
Sen hade vi lunch och det var fullproppat i matsalen och maten var väl inte så god heller!
Efter lunchen hade vi mentorstid och vi pratade med om övernattningen på skolan och vi får se om det blir den 15 mars. 
Sen hade vi en sista lektionen. Engelska och jag läste bara på ett prov som vi ska ha på torsdag.
Jag känner mig säker så jag ahde egentligen kunnat gå hem men...
 
Författaren är den bästa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0