Longering

Direkt efter skolan åkte jag till stallet med Ebba och vi började med att fika/äta maten som vi hade med oss.
Jag hade lasagne med mig så det räckte gott och väl, men jag fick ändå en macka av Ebba! :P
När vi hade suttit i typ 45min så tyckte vi att det var dags att gå och mocka.
 
Det var lättmockat, som det har varit de senaste dagarna. T.o.m mamma sa att det var lättmockat.
Så det tog bara en halvtimme att fixa mat och allt ;)
Sen tog jag in Fluffy och det var storm ute. Egentligen skulle vi ha ridit ut idag men Ebba ville inte eftersom det blåste och snöade så myckedt och jag var ganska gald över att vi skippade det.
Nu haglar det t.o.m!
 
Fixade Fluffy lite snabbt och sen gick jag till ridhuset där jag var helt själv men sen kom det fler och fler! Säkert bara för att jag skulle longera!
Han var ganska slö idag och hade inte nån list att jobba. 
Det såg säkert inge snyggt ut i böjan men det är väl inte det som räknas?
Det är väl ändå jobbet och motionen.
Eftersom jag ska träna imorrn och han har blivit riden så mycket nu så ville jag inte rida.
Kändes fel på nått sätt.
Han fick högergalopp en gång så det gick väl hyfsat bra.
 
Sen fixade jag med Fluffy och gosade lite också ♥
 
Fluffy tycker säkert om sin goooooooooda mat! xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0