JAG OCH MIN HÄST - DAG 13

1. Presentera dig och din häst
2. Min favorit sak i stallet
3. Första bilden/bilderna du tog på din häst
4. Så här är min häst att rida
5. Så här ser mitt ridschema ut på ett ungefär varje vecka
6. Dethär äter min häst varje dag
7. En nytagen bild & 5 punkter som beskriver min häst
8. Därför fastnade jag för ridning
9. Bilder & text om de sköthästar jag har haft
10. Beskriv ett vanligt ridpass
11. Dethär finns i min ryktlåda
12. Så här borstar jag min häst
13. En rundtur i stallet (ska försöka att inte få med några hästar eller personer, fast Fluffy kanske får vara med xD)
14. Dethär finns i mitt skåp
15. Mina sysslor i stallet
16. Skriv lite kort om min ridklubb
17. Vad jag är inriktad i
18. Min hästs vardagsoufit (täcken, utrustning o.s.v)
19. Min ridutrustning
20. Därför är min hästspeciell ♥
21. Den bästa/coolaste bild du har på din häst
 
Vissa bilder är inte så bra och tog inte bilder på allt men jag vill komma vidare med listan nu! ;)
 
Här är liksom framsidan. Det lilla röda är lektionsstallet, bakom en bit bort är det ridhus, det stora röda är privatstallet och så det gråa huset är Jessicas hus. Bakom privatstallet finns det ännu fleer hagar, Fluffy står där.
Lektionsstallet
Så här ser det ut när man kommer in i privatstallet. Men det finns en till ingång och då kommer man in till ponnystallet som ligger precis brevid storhäststallet. Det finns 3 ponnysar där också, bl.a Fluffy :)
När man har gått kanske 3m så kan man svänga höger och då finns det flera boxar. Dörren leder till..
alla skåp, fast nu står jag så jag kommer ifrån källaren. 
Sen sadelklammaren. 
Sadelkammaren
Går man ner en till trappa kommer man till källaren.
Å så uteboxarna där också ;)
 
Hade inga fler bilder men aja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0