Isiga bron!

Tjena allihopa! :)
 
Slutade för en timme sen typ och jag ska snart byta om till stallkläder. Åker med Isabell till stallet idag och jag försöker komma på en plan för dagen. 
Funderar på om jag ska ta in Fluffy på engång och han får stå på gången och äta medans jag mockar eller om jag ska mocka först och sen ta in honom... Han måste ju äta innan träningen, helst. Har ju Birgitta träning idag ;)
Men jag tror han får äta medans jag mockar ;)
 
I alla fall började jag lite före 9 idag och jag fick åka med dom på Stugsunds skola. Ettan, dom skulle åka skridskor.
Började med NO och jag och Moa gjorde klart våran bro och den är stabil, har tryckt på den och den håller men vi får väl se ;)
Moa hade på asmycket lim så vi kallar den "Isiga bron" xD
Sen hade vi svenska och vi läste om nå litteratur eller vad det var och sen skulle vi jobba med uppgifter. Sen jobbade vi lite i grammatik häftet innan vi slutade och hade lunch.
Jag var inte direkt hungrig men jag åt lite i alla fall.
 
Efter lunchen hade vi Mentorstid och vi hade klassråd och sen jobbade jag med SO.
Är mycket att göra i SO:n nu men i värsta fall får jag väl ta hem och jobba med lite uppgifter!
Men jag har hunnit ganska långt men Moa är klar. Fast hon är den enda i klassen som är klar xD
 
Aja, sen hade vi Engelska och jag är typ klar med 2 veckors jobb! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0