Insläpp och provsvar

Idag red jag inte Fluffy men jag åkte till stallet och hade insläpp. 
Mamma mockade och jag fixade vatten och maten.
Sen började vi ta in hästar. 
Vi såg en lite mus i stallet också! xD
 
Dessutom vet jag inte vad katterna gjorde! Dom låg på marken och lät som jag vet inte vad!
Ni hör väl på videon!
Tyvärr fick jag inte igång ficklampan...
 
Kollade lite på min lillasyster när hon red också, hon fick galoppera för första gången.
Galopp är min favorit gångart!
Vilken är eran? 
 
Jessica sa i alla fall att provsvaren hade kommit nu och provsvaren visade att det inte va nå virus! :D
Så nu är allt som vanligt igen, alltså träning imorrn! :D
Mamma ska med och kolla, hon ska filma lite! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0