Helt otroligt!

Efter skolan åkte vi till Granngården först och köpte mineraler och en borste. Hade tänkt köpa en massageborste också men jag hittade ingen...
 
Sen bärde det av till stallet och vi blev jättesena till insläppet så stackars Madde hade tagit in tyyp hälften själv :/
Men vi tog ju faktiskt in alla för nån vecka sen så det är väl rättvist antar jag xD
 
Jag hade tur och mamma mockade medans jag fiixade Fluffy.
Eftersom han hade en väldigt lugn vecka förra veckan så red jag honom idag.
Det är ju ingen träning imorrn utan den är på torsdag! ;)
 
När jag gick till ridhuset hade jag hela volten för mig själv. Men inte så länge till. Jag hann skritta fram och trava lite så kom några. Men jag red inte så länge heller.
Fluffy var lugn idag! Helt otroligt, helt amazing! 

Det var ett bra tag sen sist om man bortser från igår då han faktiskt var lugn :)
Han jobbade på väldigt bra idag och jag träna lite på sånt som Birgitta har lärt mig. Gjorde lite kort kort kort kort skritt och det vi gjorde igår, få in honom i ramen.
Han hade inte glömt hur man gjorde! ;)
 
Sen galopperade jag också bara för kul sådär! xD
Han fick faktiskt högergalopp 3 gånger så jag är super nöjd!
 
Två jättebra ridpass på raken, hur är det möjligt! Helt otrolig häst man har! ♥
Idag tog vi hand om honom riktigt noga. Mamma klippte hovskägget lite, mest tunna ur det så det ska gå att raka sen och sen avr det så himla långtr på bakbenen.
 
Imorrn får vi ser vad jag hittar på, vill helst rida ut! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0