Galet utsläpp

Hej hej! :)
 
Är hemma nu efter en morron i stallet. 
Det som är drygt med att ha utsläpp är förstås att man måste gå upp tidigt men dessutom så kommer man hem tidigt. Vilket blir för mig att jag inte har ett dugg att göra...
Vid denhär tin brukar jag vara i stallet liksom!
 
Vad hade jag gjort om jag inte hade haft häst?
Troligen suttit hemma och ruttnat...
 
I alla fall åkte jag och pappa till stallet vid 8 och vi blev kom lite sent men Madde hade bara hunnit gett alla frukost.
Sen började vi ta ut lite hästar och det gick som på dans ända tills en häst smet.
Det är 2 irländare som är helt galna i varann! De kan inte vara utan varann! De gnäggar och håller på så ibland blir man galen på dom!
Melina skulle på Pay and Jump så hon tog sin och då blev den andra galen. Så den kröp under och sprang ut på gården... Utan grimma dessutom...
Jag höll i Brownie som höll på att springa iväg och stegrade mitt framför mig. Som tur sprang hon inte iväg och jag höll mig lugn. 
Så jag tog in Brownie i boxen igen. Då hade dom fått tag på "Siv" som hon kallas.
Tur var väl det!
Aja, sen tog vi ut resten av hästarna och sen började jag mocka.
 
Bild sen i sommras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0