Friluftsdag

Idag hade hela arbetslag D friluftsdag! :)
Var skönt att komma bort från skolan, började kl 9 så det blev en sovmorgon dessutom! :D
När vi kom till Hällmyra så gick jag och Moa till Alirs öga och där hade dom börjat tända eld och åkt pulka. Eller madrass åkte väl det flesta.
 
Jag och Moa började med att gå tipsrundan. Frågorna var ganska lätta.
När vi kom tillbaka stod vi mest vid elden eftersom mina tår höll på att ramla av! xD
Sen åt vi korv och gick tillbaka till elden igen! xD
Jag och Moa sprang runt och ja, grät! Vi fick massor med rök i ögonen och jag är jättekänslig mot bl.a gullök och rök. Så fort det kommer lite så börjar jag gråta... xD
 
Moas roliga kommentar: "Jag ser inget, vart är du?!"

Det var ganska roligt ändå även fast vi frös...
Vi fick ringa efter skjuts tidigare än vad vi hade tänkt, redan vid kl 12.
 
Fick åka med Moas morfar till stan och sen bussen hem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0