Bro bygge

Ja, idag sov jag iaf inte över som jag gjorde både onsdan och torsdan xD
Men aja...
 
Började med engelska och vi fick läxförhör på datum och Was/Were.
Det var lätt, men jag har bra betyg i engelska så jag visste redan att jag skulle klara det ;)
Haha, lite för självsäker? xD
Sen jobbade vi lite när vi var klar och jag och Moa hann klart med all veckans arbete + ett extra kapitel ;)
Vi liggeer före i matten också, jag tror vi är uppe i vecka 7 eller 8 xD
 
Sen hade vi svenska och typ alla i klassen ville kolla på grammatikbolaget så vi gjorde det. Men vi läste i typ 20min och sen jobbade vi i ett häfte.
Sen på idrotten spelade vi pingis igen. Jag spelade med Madde hela tin.
Efter idrotten hade vi lunch och sen SO. 
Det känns väldigt roligt att jag ligger bra till där också xD
Är lite före och sådär, men vi skulle vara där jag är nu så ;)
Sen hade vi NO och då började vi bygga broar. 
Min och Moas är bäst! :D
 
Dethär är en liten del av bron och efetr att jag hade tagit denhär bilden så hann vi mycket mer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0