Bakning

Hejsan! :)
 
Började 8.10 imorse och vi hade NO.
Simon var våran vikarie idag också. Nu är vi ju klar med broarna så vi började med cylindrar.
Min, Almas och Moas blev nog lite för liten men aja. Vi gjorde i alla fall en! ;)
Sen hade vi SO och även idag hade vi vikarie.
Jag läste igenom typ hela tiden. 
Å sen hade vi lunch och Moa envisades med att vi skulle vänta på tjejerna i C. 
Så vi väntade i en halv timme...
 
Sen hade vi tyska och Vågbro var på friluftsdag så vi var bara 8st på lektionen. Så vi spelade ett spel som vi har spelat förut och sen gick vi igenom lite ord.
Sen hade vi matte och då gjorde vi diagnos.
Tror att det gick ganska bra för mig och på förra provet fick jag bra betyg också ;)
Efter matten hade vi elevens val, alltså hemkunskap för mig! :D
Idag bakade vi! :D
Det vi gjorde var schack-kakor, rulltårta, kola kakor, choklad kakor och mango-muffins.
Allt var väl helt okej men våra kakor blev missbildade! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0